Mastit oldum. Kanallar tıkandı. Çok canım yanıyo. Tabi yine de emziricem ama yaptığım süt stoğu bitti. Emzirince doymicak. Eğer doymazsa Mecbur mama vericem. Kaç cc mama vermem gerek bilmiyorum. Ben sütü sağdığımda 90-100 cc çıkıyordu. Doyuyordu onunla, mamayı da mı o ölçüde yapmam gerek