Kızlar bebeğim 7 ay 20 günlük. Ek gıda neredeyse hiç almıyo. Sütüm de artık yetersi gibi. Çünkü emiyor yarım saat sonra yine açlık ağlaması… Üç gündür de geceleri çok ağlıyor. Biz de aç olma ihtimaline karşı mama verelim ddik. Ölçü olarak ne kadar vermeliyim. Kararsız kaldım🙄