nesee Eymeninannesi63 biberonla vermek istemiyorum alisir diye şırınga ile mi denesem bende uyanıkken
Eymeninannesi63 nesee dene canım ama ben çok zorlanıyorum ve daha yeni başladığımız için çok fazla arıyor biberonu
Uhudummm Eymeninannesi63 bebeğinizin şu an en çok size ihtiyacı var aslında sadece size ihtiyacı var ve bu durum geçici… yine emecek emerken size oyunlar yapacak gülecek gugurdanacak bu günler cok uzak değil sadece stres yonetiminizi iyi yapmanız lazım
kubusss Eymeninannesi63 ben ilk 4 ayına kadar her ay meme reddi yasadım 1 hafta on gün sürüyordu çok yıpranıyordum gercekten ama geçti biberon asla vermedm ben ne olursa olsun. sende verme emin ol döner pes etme
CigdemA Eymeninannesi63 pes etmek yok! Herkes geçiyor bir şekilde bu süreçlerden, sanırım başarı işin istikrar şart. ☺️ Sağlıkla büyütün bebisinizi