Fatmasagirli https://imgyukle.com/i/tV5XN https://imgyukle.com/i/tVIeP Kızlar bebeğime bir çok emzik aldım hiçbirini tutmadı. En son avent alayım kaliteli belki tutar dedim bunu da tutmadı. 🤦🏻♀️😀 Sadece birini denedik diğerni hiç denemedik bile. Sıfır ürün. İnternette 100₺ bunlar ben 50₺ ye bırakıyorum.
Denzali33 Denzali33 ben eşime bi göstereyim kabul ederse ama bebek ağzına hiç aldı mı ? Benim bebek ameliyatlı lütfen hiç kullanılmamış olsun 😞😄
Fatmasagirli Denzali33 Bir tanesini denedik tutması için ama tutmadı. Ki dezenfekte ediliyor mikrodalgada
Fatmasagirli Denzali33 Bir tanesini denedik canım tutmadığı için satıyorum. Mikrodalgada dezenfekte ediliyor
Emirinannesiiiiiiii Fatmasagirli eşime söyledim alaşım diye ama kabul etmedi. Kabul etseydi alacaktım.