ezgibidik 1 ay 27 günlük kızım kakasını haftalık yapmaya başkadı 🙈 bugün 1 hafta oldu daha yapmadı ve ıkınıyor belli rahatsız olduğu, var mı bu durumu yaşayan
Dnzmrsu ezgibidik Doktora neden goturmuyorsunuz bağırsakları tıkanmış olabilir mutlaka götürün lahman yaparlar 🙄benim kızım 2 gün yapamasa çatlıyor mecbur doktora götürüyorum bı çocuk cerrahisine baktırın derim önemli çünkü 😐
Erkek_Anesi59 ezgibidik direk doktora götürün bence benimde bebeğim 1 ay 4 günlük 3 gün kakasını yapamadı ıkındı hep yapamıyordu sürekli ağlamak avile götürdük fitil verdiler yaptı karnında sorunmu var diye film çektiler çok şükür bişey yok bi şurup tarzı yağ yazdı doktorumuz bunu kullan fitili bırak kendinden yapar dedi şimdi artık kendi yapıyor günde iki defa bence beklemeyin rahatsız olur
Kevseryldz ezgibidik normal aslında ama ıkınıyor ya da huzursuzluğu varsa doktora götürmenizde fayda var.
ezgibidik Yaseminnykn ıkınıp ağlıyo mu peki? Bizimkide 3 haftadır zaten 5-6 günde bir yapıyo ama yapacağı gün ıkınıyo sancı giriyo sanki
Krtlmy ezgibidik sadece anne ssütü alıyosa norml belki ayaklarını karnına iterek yavaş yavaş masaj yapbilirsin istersen doktorada götür yinede
Nesrincente ezgibidik zeytın yagı denediniz mi ben ıcırıyorum faydası oluyodu bıde karnına falan zeytinyağı ile masaj yapıyodum
Sunland_ ezgibidik 1 hafta yapmazsa bile normal demeki bebeğim tüm içtiklerini kendine tutuyor büyüyo yani :) ben mama veriyorum 2-3 çıkmadığında mamayı daha sıcak veriyorum hemen çıkıyor kakasını birde masaj yapın işe yarıycak
Nesrincente ezgibidik 10 güne kadar normal cnm o zamanlar benımde basıma geldı 5 6 gunde yapıyordu suan gunde 4 5 defa yapıyo yapsa ayrı dert yapmasa ayrı dert 😄
Rabiamhmt Nesrincente bnmkide mama ve meme beraber alıyo 6 gun oldu kakasını yapmadı ıkınma yok huzursuzluk yok gazını cıkarıyo zeytınyagı verdım fitil verdim poposunu uyardım masaj yaptım ama yok yapmıyo delı oldum neden yapmıyo rahatsız olmuyo mu korkuyorum artık
Glbhrylmz ezgibidik doktorumuz bize on güne kadar yapmasa dahi normal demişti. Karnını zeytinyağı ile ovun ve makatına zeytinyağı sürün olaki kakasını yaparsa poposunda çatlak vs olmasn ağrı acı olmasın
ezgibidik Rabiamhmt yapmamasının stresini çok iyi biliyorum, mama alanlar kabız olabiliyormuş ama bir doktora görün istersen herşeyide yapmışsın ama.. inşallah yapar miniklerimiz acı çekince çok üzülüyorum
Nesrincente Rabiamhmt bı donem bizimde oldu ya 5 6 gun yapmadığı İnsan tedirgin oluyo ama duzene giriyor umarım cok sırmez sızınde bu durum