Aslisal Kızlar yeri gelio 3 saate bi aglıyor 4 saatte bi besleniyor normalde 3.5 aylık bebeim 150 cc 5 ölçekle 170 oluyo hipp conbiotic kullanıyorum acıkma harici harika.3 saate göbeği iniyo zaten oyle kilolu bi bebek deil 6.buçuk kg felandır şuan öyle bir tombişligi yok kilo alsada olur 63 cm ama her agladiginda versem bi zararı olurmu saati beklemesem?Sadece mama ile besleniyor
Damlaymz Aslisal her ağladığı acıkmış anlamına mı geliyor ? Altını pisletmiş olabilir,sizin sıcaklığınızı hissetmek istiyor olabilir,oyun oynamak istiyordur. Neden ilgilenmek yerine hemen mamayı dayamak ?
EzgiDuru Aslisal canm her agladiginda mama verme tabii ki aciktiini belli eder artik buyumus anlarsin saatli veriyomussun zaten
gulsenkonakli Aslisal 3 saatte 1 , 120 deneseniz daha sık beslenmiş olur cc lerde gün içinde eşitlenir sanki 😊
miniminnakanne Damlaymz bayan soru sormuş düzgünce cevap verebilirsiniz ? Peki sizdeki bu asabiyet neden ???
gulsenkonakli Damlaymz her anne acaba aç mı diye düşünür ilk aylarda içgüdüsel olarak, aç olmadığına zamanla alışır. İlgilenmediği ne malum?😊
Damlaymz AlininAnnesi12 itici konuştuğumu düşünmüyorum 3 aylık bebek artık oyun döneminde her ağladığında mama istiyorum mama ver demek değil
miniminnakanne Damlaymz Profiline baktım da bütün postlara saldırmışsın biraz insanlık dersi al. Merhametli ol.
Damlaymz gulsenkonakli 3. Ay oyun ayıdır aslında☺️ Hanımefendi öyle bir sormuş ki her ağladığında mama mı vereyim gibisinden bende tepkimi buna göre gösterdim yanlış yaptığımıda düşünmüyorum
gulsenkonakli Damlaymz yani muhtemelen biliyordur ya da zamanla tecrübe edecektir ne kadar okursak gözlemlersek gözlemleyelim bazı şeyler tecrübe meselesi misal 4. Ayda uyku gerilemesi olur derlerdi ay dünyanın en saçma şeyi gelirdi bana o dönemi yaşayınca dedim ki vaoov cidden böyle bir şey var😊
Damlaymz gulsenkonakli tabii ben eleştirmemi asla ilgisiz olduğunu düşündüğünden yapmadım sadece hoşuma gitmedi her ağladığında mama verilmesi ☺️ İki çocuktan tecrübe edindim artık birşey yanlış gelince hemen pat diye söylüyorum😅 ah ah hele o diş dönemi uyku gerilemesi hiç yaşamadıkta dişte mahvolduk😓😪
gulsenkonakli Damlaymz ay bizde de öyle oldu dişler çıkarken saat başı uyandı kızım😁 bir de yeni bir şey öğrenince muhakkak gece kalkıyor uyguluyor, huu diye seslenmeyi öğrendiği zaman ona uyandı şimdi emeklemel için uyanıyor ara ara, gündüz yetmiyor🤣