Perşembe sabah 3 gibi oğlumun test sonucu pozitif çıktı ben çift doz biontech aşılı olduğum İçin benim karantinam olmadığını söylediler hes kodum da risksiz yazıyor anlamadım başına böyle bir şey gelen var mı eşim tek toz aşılı o 14 gün oğlum 14 gün bende karantina yok