E_srgt Gün içerisinde emziremiycem genelde emerek uyuyo emmeden durabilir mi bilmiyorm siz nasl yaptınız mama vs vermem grekir mi 8-6 çalışcam?
SumeyrAram E_srgt benimde bebeğim 1 yaşına girdi ben iki ay sonra başlicam nasıl yapcam bilmiyorum aynı emerek uyuyor mama yerine devam sütü yada günlük vermeyi düşünüyorum şimdiden kafayı yedim düşünmekten 😔
urasinannesi34 E_srgt bende 10 aylikti basladim cnm alisiyolar sen sutunu sag is yerinde ama yiksa goguslerin asiri agri yapar
E_srgt SumeyrAram bn 10 gün sonra başlıycam sağmaya çalıştm gögsüm alışkn olmadığı için süt çıkmadı gerçi birazda stres yaptm ne kadar verilmesi gerekir acaba onuda bilmiyorum off çok zormuş evdw kndi bakanlar ne kadar şanşlı diye düşünmeden edemiyorum
SumeyrAram E_srgt sağlıklı olsunlar da ilk zamanalr çok ağlamaklı geçicek belli Allah yardımcımız olsun
urasinannesi34 E_srgt is yerinde buzdolabi varsa rahat olur sut sagma makinesini ben aliyodum bos oda vardi sagip buz dolabina koyuyodum eve giderkende goturuyodum
Yaren E_srgt 6 aylıkken başlamıştım İşe sagip bırakıyordum ek gıda tadimlarini annem ben işteyken yaptırıyordu sagdigim da yetiyordu ben yokken. Annem ayağında uyutuyordu ben geljnce memeden devam ediyorduk alisiyorlar merak etmeyin