Prenses-annesi1 hadi ya. Valla çok faydası var canım. Kardeşim de öksürüyordu. Sabah beni aradı. Abla ne yapayım gece öksürmekten uyuyamadım dedi. Elma çayını söyledim. Yeşil elmadan yapmış 1 saate öksürük tamamen geçti dedi. Ben kendi çocuklarımda 1 kere yaptım. Çevremde 2 kişiye söyledim. Bugün de kardeşim yaptı. Hepimiz de hemen sonuç aldık. Belli ki işe yarıyor. Zorla falan içirmeyi denesen. Enjektöre çekerek verebilirsin