Kucukmucizem2704 Kizlar 13 gun oldu dogum yapali bugun sabah siddetli bi karin agrisiyla uyandim normal dogum yaptim normal bisy mi bilemedm ama siddetli kasilmalarim oluyo karnimin ici aciyo resmen
green Korkutmak istemem ama bilmiyorum zaten,Parça mı bıraktılar acaba ? Doktor a 40 çıkmadan bir gidin derim ben,40 ı beklemeyin .. bebiş de çok küçük ama en azından bir telefon açıp iletişime geçseniz en azından daha iyi olur