Merhaba kızlar ben amigrumi bebek yapıyorum. Eşimle konuştuk satış yapmak istiyorum. Ama önce eş dost akraba görsün diye whatsapta paylaşacağım. Eğer talep olursa instagram sayfası açmayı düşünüyorum. Çok güzel bir ayıcık ördüm 12 cm anahtarlık/magnet/oyuncak hepsi olabilir. 20-25 TL’ye satmayı düşünüyorum. Fotoğraflarını da çektim harika çıktı oyuncak ama gel gör ki altına yazacak birşey bulamıyorum. Ne yazsam da paylaşsam bir türlü bilemedim. Lütfen yardım edin. ( biraz da utanıyorum paylaşmaya kimse almayacak biliyorum ama yine de heveslendim işte )