merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak cvp verip vermemek size kalmış . Benim 1 ay 14 günlük kızım anne sütü sarilgii teşhisi koydu doktorumuz .kızım iki gündür kaka yapmıyor .çiş sayısı 4 de .bunun için endiselenmelimiyim. Tekrardan doktora götürmeli miyim . Sonuçta sarılık çiz ve kaka dan atılıyor . Beni çok yıprattı bu sarılık belası .