Arkadaşlar merhaba 3,5 aylık bir kızım var son bir haftadır gözlerinden sarı yeşil bir akıntı geliyor doktorumuz antibiyotikli bir krem verdi ama hala bir düzelme söz konusu diyil bu durumun ne kadar süre devam ettiği hakkında bir fikriniz var mı ? Ayrıyacada ağzında her gün 2 kere silmeme rağmen ısrarlı bir pamukçuk var ve bu benim canımı çok sıkmaya başladı bununla nasıl baş edilir yardımcı olursanız çok sevinicem :)