Mylittleponyy Ateş ile ortaya çıktı zaten. Aşırı derecede ishal oldu benim kızım resmen su yapıyordu paçalarından aktı, mama reddi oldu, aşırı halsizlik baygın gibiydi ama ilk zamanlar hafif ishalle başladı şiddetlendi belirtiler.
Kaka testinde mikrop çıktı.
Her çocuk bu şikayetle geliyor.
İhmal etmeyin biz 5 serum yedik hala da hastanedeyiz yani geç kaldım sanırım ben en azından test yapsınlar.