HavvaHalil95 benm iki sezeryanımın arası tam 15 ay. İlk sezeryan dan 3 ay sonra doktor korunmayı bırakabilirsin demişti. Tabi hemen hamile kalamadım. İlkinde daha çok dinlenme imkanım olmuştu daha rahat geçti. Ama ikincide biraz zorladım sanırım dikişkerim açıldı çok zor iyileşti. Bu arada ilki genel ikisincisi spinaldi. Bence ikiside zor geçti 😅