Hafisee Göğsüm yine mastit oldu ateşim 38.5 sağıp boşaltmam lazım ama sütü koyacak poşetim yok neye koyabilirim alternatif nolur bilen yazsın
Woody Hafisee cam herhangi bir seye koyun Dolabın altinda 3 gun durabilirm. Poşet alınca aktarır buzluga koyarsınız
Minnos0101 Hafisee hiçbir şeye koyamazsın alternatif bunu direkt kadın doğum dr um demişti aynı duruma düşmüştüm. Sakın kavanoz falan deneme Allah korusun çocuğu zehirlersin
Purpura26 Hafisee kaynattığın cam bir şeye sağ. Kapağı hava almıcak şekilde kapat. Dolabın altında 3 gün duruyor ama kapağında değil. Buzluğa atılmaz ama poşet lazım. Alırsın yarın. Ben cam biberona koyuyorum. Gün içinde ılıtıp veriyorum
Minnos0101 Hafisee poşetin yoksa dök yapacak bisey yok çünkü eczane varsa yakında eczanelerde vardır poset