Tazeanneg Hanımlar 2 aylık olduk meme+mama olarak gidiyoruz mamayi günde 2 defa veriyorum kalan zaman da emiyoruz ama hep açmış gibi davranıyor bu normal mi ben doydugunu nasıl anlarım memeyi yada mamayi ne zaman versem içiyor sonra da kusuyor tabi her bebek mi böyle bana bebeklerinizin doydugunu nasıl anladığınızı anlatır mısınız
laliko35 Tazeanneg dönem dönem oluyor hep meme de kalma isteği anne göğsünde kendilerini güvende hissediyorlarmış annesi 🙏
Mutluaile11 Tazeanneg benim bebegim acıkınca elini yiyor veya ben parmagıöı dudagına değdiriyorum onu yemeye çalışıyor ordan anlıyorum. Zaten vermezsem 5dk sonra ağlıyor 😀 Cogunlukla acıkınca ağlar 😀
Tazeanneg Alpbeybi o kadar bez alıyorum kilosu da iyi ama huzurlu değil böyle sürekli ağlıyor huzursuz öyle olunca kimin kucağında ağlarsa 5 dk önce emzirsem bile annesi acıktı diyip getiriyorlar
Alpbeybi Tazeanneg gazı oluyodur, canı sıkılıyodur, annesini istiyodur, ilgi istiyodur. İnsanlara göre ağladı mı karnı aç olur zaten 😂 bebek insan değil sanki duyguları yok sadece midesi var gibi davranıyolar sinir oluyorum.
Umuttt_1 Gazdan dolayı huzursuzluk yapıyordur gaz sancısı vurdukça memeden ayrılmak istemiyor benim bebeğimde
Tazeanneg Alpbeybi bende deliriyorum yaa gülerken sensizken nasıl seviyorlar ama ağlayınca annesi acıktı süt fabrikası vardı burada 😅
Denizzz88 Tazeanneg çisli bez yeterliyse gazdan ağlıyordur bende o zamanlar saat başı emziriyodum kusuyodu sonra doktor 2 saatte bir emzir dedi reflü oldu oğlum o kadar sütü sindiremez sık sık emzirme dedi. Emzirdikten sonra hemen yatırmayın gazını çıkartın bi 20 dk falan
Tazeanneg Alyosun_annesi7 bilmiyorum ki sağınca baya geliyor salı günü götüreceğim aylık kontrole gecen ay 3.700 olmuştu
ftmgz Tazeanneg iştahıdır benim bebeğim de öyle bu ay doyuyor mu diye düşünürken iki kilo almış nerdeyse