Baby01 Bebeklerinize gün içerisinde kaç öğün ve neler yediriyorsunuz en çok neyi seviyorlar.Paylaşalım herkese fikir olsun 🌸
Feyzza Baby01 canım sabah uyandığında mama sonra 10 gibi kahvaltı yapıyor sonra 12.40 13.00 gibi meyve püresi sonra 14.30 15.00 gibi tekrar mama uyuyor 18.30 da sebze yada bazen çorba yatmadan önce yoğurt sonra en son mama içiyor
Akkaya Baby01 benimki süt ve mama içmiyor artık versem atıyor bende sabah 7 de kahvaltı 10 da irmik muz labne pekmez haşlanmış yumurta karıstırıp veriyorum 12 de yogurt arada meyve 3 4 gibi corba 8 gibi gece maması yapıyorum pirinç unlu
Feyzza Baby01 yumurta bazen avakado zeytin bazen karışım bazen sade yediriyorum ama benim oğlumun sindirimde biraz problem vardı biz hala mama gibi veriyoruz daha katıya geçmedik tabi doktorumuzla birlikte bu kararı verdik