Yarimmm merhaba kızlar corona atlattım tat koku alamadım halsizlik oldu bugun son günüm fakat hala koku tat alamıyorum bi öneriniz varmıdır acaba hiç bişeyin tadı ve kokusu yok cok sinir bozucu
tombikdonerkankasiiskender Yarimmm ben üç gün ateşlenip düzeldiğim halde tat koku duyularım 15 gün sonra gelmişti çok kötü bi durum geçmiş olsun
Pinarx07 Yarimmm hastalik çinkoyu bitirdiginde vücuttan yad koku gidermis bir dr soylemisti çinko takviyesi kullanin geçmis olsun
Yarimmm Pinarx07 teşekkürler en kısa zaman da kullanacağım hiç bişeyin tadı kokusu yok ne yediğimi içtiğimi bilmiyorum 0 tat ve koku herşeyi kokluyorum psikolojik
Paramedikk_ Yarimmm bende pozitiftim benim 1 ay önceden gitti şimdi karantina bitti yine yok yine yok .