Merhaba arkadaşlar kızım zaten zor bir bebekti kolikti 1 yaşına kadar sürekli miz miz huysuz büyüttük şuan 1 yaşını gecti bu seferde herseye ağlar oldu ama herseye istediği birsey hele olmasın kıyameti kopartiyor görmezden geliyorum dikkat dağıtıyorum olmuyor bu durumla nasil başa çıkabilirim lütfen aynı durumu yaşayan anneler yardım edin sinirlerim iyice bozuldu