Meraba kızlar bebeğim bir yaşında ek gıdayı öyle yada böyle yediriyorum hiç yemiyor değil bazen cok güzel yiyor hatta kilosu boyu iyi ama şöyle bir sorun var ki mamayı cok seviyor yemeği cok güzel yesede hep mama diye aglıyor. 1 yasından sonra mamayı cok vermemek gerek diye biliyorum. Peki ne kadar verirsem yeterli mesela kac cc toplam biliyor musunuz günlük miktarı.