Erkek_Anesi59 şırıngayi denediniz mi? bende biberon meme reddi yaptı.Bi ay sütüm azdı mama ve meme gittik sonra memeyi istemedi alıştırana kadar 3 ay ne çektim çok yorucuydu. şırınga yada kaşıkbiberonlar var deneyin,her gün mutlaka ılık duş,yemek yedikten sonra bol su iç gör bak nasıl süt artacak bide ebebekte humana anne çayı var bide galactago benim sütümü bunlar arttırdı.inan herseyi denedim olmamıştı.sol memeyi de reddetmişti koltuk altı pozisyonu emzirdim sağ memeyi verir gibi alıştı 3 4 ay sonunda