mnkbbgm Dragon2018 Evimde var yeni aldiml koltuk çok ama çok memnunum hatta yanına bahçeobulyasi diye geçiyor onu aldım
OncedenGurme Dragon2018 biz köşe koltuğumuzu vivense’den aldık 2 yıl önce. Showroomda görmeden almayın derim. Kaliteleri değişiyor
Elifhakan12 Dragon2018 2 sene önce internetten L koltuk aldık sadece 2 kış aylarında kullandık ön tarafı sarkmaya başladı