HamzasMomy Dışardan bakınca meme reddi ama içerden bir sürü şey.. Resmen aç yatardi kızım hicbir mamayı da kabul etmedi. Çok zor seyler yaşadım. Eğer ilk aylar gibi güzel emseydi şimdi cok iyi kilosu sağlam vücudu olurdu. Ama tosun gibiyken şimdi geriye düştü. Tabiki önemli olan kilosu değil sağlığı ama yatağı döşeği ıslatan sütü bebeğin icmemesi cok cok zor birşey. Nazar zaten cok vardı ay bu iyi emiyo ay bu iyi toplamış diye diye cok nazar ettiler. Ondan beri emmesi sorunlu. Allah kimseye vermesin 🙏🏻