Merhaba, bebegim 7,5 aylik. Güzel bir uyku düzenimiz vardi.. ama bugün tüm gün gündüz uykularink redediyor ve agliyor yatakta. Yatirdigim an ayaga kalkiyor ve agliyor. Normalde yataga yatirinca biraz elini tutar eh eh diyio uyuturdum, 3,5h uyurdu.. bugun uyumuyor, huysuz ve mizmiz. Dis olabilir, ama görünürde birsey yok.. aclik kesinlikle degil.. bunu yasayan var mi? Zaten cok zor bir bebek, uyumayinca kat ve kat zorlaniyorum