Aranızda bu hattı kullanan varmı 3 yıldır kullanıyorum internet dayanmıyor ya evede internet bağlatamıyorum kutuda yer yok diyolar 15 gb yapıyorum instgramda buraya bile çok giremiyorum bir haftada bitiyor net müşteri hizmetlerini aradım eski tlfnunuzu kullanıyor görünüyor sunuz ondan diyor düzelmez se cihaz değişin heee kolaydı öyle hemen tlfn almak zaten 🤦♀️ aranızda varsa kullanan sizde de böyle mi eşim iphone kullaniyo hatlarımız aynı adam videolar izliyo oyunlar oynuyo ben bağlanıyorum tlfnuna ayda bir paket yapıyor