Merhaba anneler , bebeğim 8 aylık bu zamana kadar hep beşikte sallayarak uyuttum artık beşiği kaldırmayı düşünüyorum yerde yatırmak istiyorum çünkü besigimiz kırılmak üzere, sallamadan hangi adımlarla pispis uyutabilirim bı iki yanına uzanıp denedim asla uyumadı , fikirleriniz benim için çok değerli güzel yorumlarinizi bekliyorum