Superisi_0 Merhaba anneler başına gelen yazsın lütfen. Kızım 2 aylık kafasının arkaya dogru boyle bi şişlik var yumuşak degil sert düşmedi bi yerede değmedi kendiliginden çıktı doktora goturmelimiyim ???
minmin-hanim Superisi_0 Nasıl bir şişlik ki, düşse de düşmese de ciddi bir farklılık hissettiyseniz mutlaka doktora göstermelisiniz
Superisi_0 minmin-hanim çok büyük degil normal ya fotograf atmasini bilmiyom bilsem atarim . Aglamasi huysuzlugu yok ateşi de yok olsa ağlardı anlardım bilemedim bende goturcem yarın ama
minmin-hanim Superisi_0 Google a hızlı resim yükle yazıp ilk çıkan yere yükleyin. Altta çıkan linki kopyalayıp buraya yapıştırın.