defneaselinannesi26 Kızım 3.5 aylık mama anne sütü gidicem hangi marka almalıyım siz ne kullanıyorsunuz ☺️
dominantteyze defneaselinannesi26 hipp en iyisi benımde 2600 doğdu 2 haftada 1 kilo aldırdı bebegıme gayet iyi kilo alıyordu ayda 1 yada 800 falan
defneaselinannesi26 busracicek kilo alımı nasıldı peki benim kızım 2600 doğdu zayıf yani kilo aldırsın istiyorum