Babe seninkiyle bu durumun hoc alakasi benzerligi yokki canim orda senden kaynaklanan bi hata yok o b8r hastalık. Dunyada hastalık diye, kaza diye gercekler var hepimizinde basina gelebilir . O cocuk sandalyeye falan cikip biyerden alıp fitili ya da hapi kendi icseydi o zaman anneye soylenecek nisey yoktu olabilir, ama annenin kaynana fitil at agliyor dedi diye fitil atmasi bastan asagi yanlis bi durum bu bir kaza bir hastalik degil. Ben fitilin amnenin olmasina bile takilmadim ,kimin fitili diye bakmamasina da hic takilmadim o anda aklina o gelmez, ama her bebek agliyor her bebek bazen kriz geciriyor vallahi billahi 3 4 gun hiç uyumadim kolikten üstelik esim bile yoktu tektim gece emzirip koymusum yataga sabah yanimda bebek yok kesin düştü diye yerlere bakıyordum yorgunluktan. Bunlari her anne yaşıyor hepsi yasamamiz gereken bir süreç cok agliyorsa morardıysa rahaylamadiysa hemen doktora gidersin , aglayan cocuga yapilmasi gerekenler, muzik dinletmek ,belki hafidce ninni soylemek sarilmak çok giydiyse biraz soymak, gezdirmek ,arabayla dolaşmak, saç kurutma makinesi sesi acmak falan olmali fitil atmak degil. Tabiki ben hepsini yaptim hemen yapinca 5 dk içinde susmayacak ama biraz sabir lazim.