Arsem pardonda senin gibi 7/24 telefon elimde oturmuyorum ilk yorumunu okudum yarın sabah doktordayız eşim bilmiyor yazmış ha bide 2kişi konuşurken 3 yer yoktur sana fikrini soran olmadı herkez hata yaPabilir ama söz konusu evlat sa gözünü dört açsın kaynana dedi diye fitil vermek ne demek sırf ağlıyo diye hasta olmayan yavruyu hasta eder hadi kaynana cahil bilmiyo oda mı oyle güya genç bilgi internet var ya gir oku araştır bukadar basit her bir çocuk ana kucağında sakinler sanki bizimki hiç ağlamıyo gece ağlayarak uyanmıyo mu uyanıyo herkezin başına geliyo ama gitipte fitil sokmadım kaldıki aynı yere asla koymam onun herşeyi ayrı ya bişey olsaydı vicdan azabı çekerdi bence bu yorumları hazmetsin