Tahannesi25 Yeni olmaya başladım ama hamilelikten önce daha normal olurdum şuan daha fazlasti gibi acaba normalmi çok fazla gelmesi ?
kartalice2020 Tahannesi25 o zaman emzirmeyi bıraktınız öyle mi..sonuçta gebeliğimiz de 9 ay boyunca adet olmadığımız için fazlasıyla oluşan kanamalar çok normal