Sevo2855 Ben de ailemin yanına gitmiştim tatile oğlum da 3 aylık falan, migrenim tutmuştu yatıyordum kardeşimin yatağında. Sonra emzireyim diye yanıma getirdi annem oğlumu,emzirip ikimizde uyuduk oğlumla. Sonra uyanmış annem de yanımdan almış bi uyandım oğlum yok, sağıma soluma baktım yok duvarla yatak arasına düştü sandım ama nasıl telaşla bakınıyorum Anneğğ Aras düştü diye çağırdım bi baktım annemin kucağında 😁O an ki halimemi güleyim,düşmediğine mi sevineyim bilemedim 😁