1 aylik bebegim baslarda emzirdikten sonra tekrar çıkartıyordu bu onu rahatsiz etmiyordu doktorumda cok fazla emdiği için n fazlalığı çıkartıyor hemen yatırma kucağında tut demişti ama artık uykusunda t görünce ve hemen kucağıma alıyorum artık rahatsız oluyor boyle tiksiniyormuş gibi yalancı emziği verdiğimde emzirdikten hemen sonra veya 1 saat sonra yoğun kusuyor doktoruma götürdüm ecographie yazdı randevusunu aldık aynı durumda olanlar varmı neler yapmam lazım önlemek için kusmasını her 2-3 saate emziriyorum artık doktorumun önerisi bu ve ilaç veriyorum kusmasını engellemek için