safakbakir şöyle anlatayım bi ara memlekete gidip annelerde kalmıştım 1 ay. Nedense oraya ilk gittiğimde tulum kullanmadım yaz yeni gelmişti zaten sıcaktı, ince müslin örtü örteyim dedim. Aman allahım kızım sabaha kadar uyandı sat başı. Benim hala aklıma gelmiyor. Annem kızım çocuk tulumuna alıştığı için bu kadar çok uyanıyor olmasın dedi😂 alışmak bir yana, tulumla rahat uyuyorlar, örtü olursa dönerken bir yerlerine dolanıyor ve uyandırıyor doğal olarak. Hemen tuluma geçtik tekrar da rahatladık. Bence tulum kullanmanın uykuya kesinlikle etkisi var. Kışın genellikle askılı zıbın giydirip onun üzerine uzun kollu bir normal tulum, onun da üzerine uyku tulumunu giydiriyordum. Uyku tulumu zaten baya geniş. Rahat rahat yatıyor. Yazınsa sadece kolsuz veya yarım kollu zıbın giydirdim uyku tulumumun altından.