Merhaba hanımlar. Oğlum 10 günlük ne yazık ki sarılığı gittikçe artıyor hep uyuyor gözlerini açmıyor göğsümü emmiyor onun için bende sağıp veriyorum ayrıca mama da veriyorum ama sarılığı bir türlü geçmiyor aynı durumu yaşayan veya bilgisi olan var mi?