selin-1903 Kizlar bebegim idrar yolu enfeksiyonundan 10 gün hastanede yattık çok sıkıntılıydi hala gözümün önüne geliyor tekrar hasta olmaması için neler yapabilirim altini 2 saatte bir değiştiriyorum mesela çok mu bu süre başka neler önerirsiniz
DuyguDamla selin-1903 canım çok geçmiş olsun benimkide kız ama çok şükür şimdilik öyle bi durum yaşamadık postun üstte kalsın diye yazıyorum
Prenses-annesi1 selin-1903 bemim kızımda da çıktı şurup verdiler dünde idrar kültürü verdik sonuçlarını bekliyoruz. Sizi direk mi yatırdılar hastaneye
selin-1903 Prenses-annesi1 bize direk yatış verdiler 5 aylik crp 60 çıkmıştı ne yapımda oldu diye kendimi sucluyorum
Prenses-annesi1 selin-1903 ben banyo sabunumdan şüpheleniyorum biz 15 aylığız banyodan önce küvetine su doldururdum sabun verirdim oynasın diye başka neden olur diye düşünüyorum araştırıyorum bende. Doktorlarda elini ağzına götürmesin ondan mikrop kapmış olabilir dediler