Melihaa59 18 ay için artık tok tutsun diye birşey yedirmenize gerek yok . Yatmadan önce devam sütü veya normal süt içirip yatırın . Gece beslenmesi de olmamalı bu ayda. Ben büyük oğlumda bu aylarda gece uyandığında su verir pışpışlardım. Ben bu şekilde yaptım