Mevosunannesi Anneler ek gıda döneminde Vanish Kosla Oxi Action nun bile bazen yetersiz geldiği zamanlar oluyor😅 Gerçekten şöyle mükemmel bi Leke çıkarıcı olarak ne kullanıyorsunuz acaba ?
BeyzaLivaLeyla Mevosunannesi vanishin spreyini aldım daha iyi gibi sanki lekeye hemen sıkıp yıkayınca geçiriyor birde ben zerdeçal kullandığım için baya unutsuz vakayız hiç çıkmıyor 🤣🤣
Sedaahmet Mevosunannesi ben lekeli kıyafeti hic kurutmadan hemen elimde beyaz sabunla çitiliyorum. Sonra güneşte kurutuyorum. Güneş lekeyi alıyor 😊 sonra makineye atıyorum, bende vanish kullaniyorum, tertemiz cikiyor. Misafirlikte de önlük takıyorum
Ulusbaby Mevosunannesi rossman’da Dr beckman diye bir markanın leke çıkarıcısi var.. her tür lekeye özel küçük şişeler. Çıkarmadığı hicbisey olmadı daha 😊 ismini doğru yazmisimdir inşallah bı kontrol edeyim yanlışsa düzeltirim