36 gün oldu doğum yapalı. Normal ve çok dikişli bir doğum oldu. Afedersiniz her büyük tuvalettimde ağrılı sancılı oluyor ıkınmıyorum ama çok acıyor tuvaletten çıkıyorum bazen yarım bırakıp. Yaptığımda da ise çok ağrıyor oturamıyorum hatta şu an ağlıyorum kayısı da yiyiyorum ishal oluyum diye ama yinede olmuyor ne yapmam lazım 😒