Ayalayay canım benim de oğlum 8 aylık ben şöyle yapıyorum; sabah 6 ve ya 7 genelde acıkma sebebiyle uyanır 180 cc mamasını hazırlar içiririm 10 da kahvaltı yaparız 12.30 13.00 gibi tekrar mama veririm akşam 4 5 gibi akşam yemeği yer. Gece yqtmadan öncede mamasını içiririm. Uyku arasında gece hala mama için uyanıyor benim oğlum doktorumuzda gece beslenmesi hakkında birşey demediği için ben henüz kesmedim gece beslenmesini. Bir de benimki fazla gazlıydı gazımız hala daha geçmedi diyebilirim oyüzden 2 öğün şeklinde gittim bu ayına kadar. Ara ara, ara öğünler verdim ama çok yüklenmek istemedim kaka problemi de olduğu için ama şimdi bende ara öğünlerini ayarlicam bakalım