Hazalperi Kızlar bebeğim 11 aylık avent kullanıyoruz biberon değiştirip de olan mamajo kullansam bu aydan sonra meme reddi falan yapar mı
EslemEva_23 Hazalperi aynı şekilde akıyorsa sıkıntı olmaz chicco kullanıyorduk başta şuan avent kullanıyoruz
Aliveannesiiii Hazalperi bende o ayda biberon değiştirmek istedim katiyen içmedi, sonra biberonunun sadece başlığını değiştirdim hızlı akış aldım yok yani asla içmedi başta mamadan soğudu sandım, sonra eski başlıkla denemek istediğimde güzelce içti.
EslemEva_23 Hazalperi Hızlı akıyorsa bence sorum olmaz hoşuna gider avent hızlı aksaydı mamajo az aksaydı kabul etmezdi