Merhaba, 2aylık bebeğim var dün 2.ay aşılarını oldu.Ateş yapacak diye öyle korktum ki anlamam diye kayınvalideme geldim kalmaya. Öğlen 11.00de yapılan aşı sonrası bebeğim emdi uyudu hemen.Akşama kadar uyanmadı zorla uyandırıp emzirdim altını falan aldım ama gözünü açamıyordu. Doktoruna yazdım hemen hastaneye götür dedi çünkü saat 19.00 olmuştu.Eşimin abisi işten geldi hadi gidiyoruz dedi hazırlandık tam çıkıcaz eşim geldi. Oğluumm diye girdi kapıdan o saatlerdir dürtülüp altı acılıp kucaktan kucaga gezip uyandırılmaya çalışılan çocuk eşimin sesiyle gözlerini açtı. Kucagına aldı biraz gezdirdi ve uyumadı. Biz şok tabi doktoruna söyledim hastaneyle götürmenize gerek kalmadı dedi. Var mı aşıdan sonra böyle olan?