bebegi cok kucuk olan bir arkadaşıma doktoru motilium adinda bir hap verdi. islevi aslinda mide bulantisi icinmis ama prolaktin hormonu salgilattigindan sut uretimini tetikliyormus. internetten baktigimda, evlat edindigi bebegi emzirmek isteyenlere bile sut olsun diye verildigini okumustum. 8 saatte bir 1 er tane, bir hafta kadar kullandi, ne kadar anne sutu torbasi, gogus pedim varsa ona vermek zorunda kaldim, baya dolmustu gogusleri yeni dogum yapmis gibi