Sedakcby Nessli belli bi süre sonra çizgi karartisi da göbek deliği çevresi karartisi da geçiyo. 6 aylık bebeğim şuan. Bişey yok eski halime döndüm
Paradiseeeee Nessli esmerler oluyor Kara göbek 4 ay oldu hala kap kars hele o göbegim ve o cizgi simsiyah sanırım geçmiycek 🤦♀️
Mimis Nessli kendiliğinden gecıyor diyorlar ama benim doktor contratubex diye ılac onerdı amelıyat yerı izi kalmasın diye ben onu kullanırım artık bakalım gececek mı
kofteboy göbek deliği etrafında kararma mı yoksa bir çizgi halinde kararma mı? çizgi olan zamanla geçiyor. göbek deliği etrafındaki kararma da bir süre sonra keseleyince çıkıyor
Mimis sarumi merhaba ürünü sürekli ve düzenli kullanmak lazım ben o istikrari göstermedim ama diğer arkadaşlarıma göre izimin az olduğunu düşünüyorum