Metesmom Tirtilinannesiii Elektrikli alet olduğu için zararlı olduğunu düşünmüyorum ama blenderla ezip verince bebek sonra pütürlü gıdaya alışamıyor. O yüzden ben baştan itibaren biraz pütürlü verdim.
1anne- Tirtilinannesiii Zararlı olmasından ziyade. Blenderda bıçak olduğundan yiyeceklerin besin değerini azaltiyordur. Ondan demiş olabilir
Deletedmom_109 Tirtilinannesiii blenderin o şekilde bir zararı olmaz ama pütürlü beslenme açısından zararı olabilir. Eğer alışırsa pütürlü katı besinleri alışmaz çiğnemeyi öğrenemeyebilir. İyi haşlanmış besinleri çatalla ezerek verebilirisiniz dişi yoksa bile damağı ile ezebilir
Baloglumdoruk Tirtilinannesiii elektrik ten değilde metal şeyler besinlerde ki vitamini alıyormuş ıspanağı filan da çok küçük doğramamak gerekiyormuş vitamini gittiği için ben böyle biliyorum ayrıca blendra alışan bebekler pütürlü yemeye alışamıyormuş sonradan ben hep çatalla ezdim oğlumun yiyeceklerini
buzlulimonata Tirtilinannesiii elektrikten degil tamamen pürüzsüz yapmasi zararli. Baslamis bile midesi bulanmaya. Pütürlü yemesi cignemme refleksini gelistirecek yoksa hep püre ister taneli seyleri yiyemez
melasya Tirtilinannesiii metal oldugu icin bebeklere zararli .cam rende kullaniliyo o yuzden meyveler sebzeler icin.ama nacizane tavsiyem bland etmeyin hicbiseyi alistirmayin catalla ezip yiyecegi kivama getirin.2 cocugumdada blender kullanmadim.blw yada catalla ezip verdim hep.zaten ben evde simdi bile mercimek corba disinda bi yemege blender kullanmiyorum😁
melasya Tirtilinannesiii eline vermeyin küçükse.haslayıp ezip verin.sebzeleri buharda haslayıp o sekilde verirdim.
sokomel zararlı değil ama gerekli de değil. ilerde zorlanabilirsiniz. ben hiç geçirmedim başlarken. çatalla ezdim verdim. o şekilde gayet yiyebiliyorlar.
daiysdiuy Tirtilinannesiii zararlı degılde blendere alısırsa sonrasında puturluye gecmek zor olur. dırekt catalla ezerek basladım ben
Aley_ Tirtilinannesiii Doktorum 6 aylık olduğunda çorbalarına ekleyebilirsin. Bir sorun olmaz demişti.
Cascas19 Tirtilinannesiii zararlı değil ama çok aya geçişte blendır bebekleri zorlanıyor. Püreye alışınca pütürlü gıda yiyemiyorlar genellikle. Hepsi değil tabiki ama böyle bir ihtimal var. Bardak değil de uzmanlar çatal öneriyor. Ben hep çatalla ezip verdim. Bir tek bezelyeyi blenderdan çekiyordum.