Benim dıştaki sargı bezini eve gittikten sonraki gün çıkarmamı söyledi ve duş almamı söyledi.O sargıyı açarken o kadar çok acı çektim ki hiç acı çekmeyen ben o sargı da acı çektim sonra duşa girdim daha iyi hissettim tabi.Neyse ultrason ile rahim yumurtalık vs vs bunları kontrol etti ve bir sonraki gelişimde smear testi yapalım dedi biliyorsunuz Doğumdan sonra Zaten yapılması gerekiyor hepsi bu :) bir de dikişlerime baktı akıntıdır şiştir şudur budur var mı diye