Kbr46
Biz yaptırdık. 28Haziranda.
Dr.bu yöntemi seçti ve yaptı. 2gün durdu klamp ve çıkardı. Gayet pratik, ağrısız, kanamasız oldu ve İyileşir 15 günde, merhem verdi onu sür dedi. İçe gömülmeyi önle, İçe gömülmesin dedi.
Eylül ayındayız hala İçe gömülür arada, sıyırır kremlerim. Dr.a neden böyle diyorum, bebeğin kilolu ondan diyor. Bilemedim, yaptırmadan evvel Dr ile görüşün. Ben de çevremde şunu duydum. Dikişli yaptırsaydınız eğer sıyırma şu bu gerek olmadan 1ayda iyileşirdi. Keşke öyle mi yaptırsaydım diyorum. Sorun bir kaç doktora. Klamp, dikiş? Hangisi daha erken iyileşir ve gömülmeyi önler. Gömülme sıkıntısı yaşıyorum çünkü şuan. Yani deri uca kadar geri gelio, ben dibe doğru itip sıyırıyorum. Bazen şiş oluyo, sıyırırken çok zorlanıyoruz bebeğin de canı yanıo