inci_34 hoş bi yaklaşım değil size olmadı diye övünmeniz de hoş değil dünya sağlık örgütü 180 günü tamamlamış bebeklere ek gıda önerirken hemde. Şimdi bişey olmadı peki ya ileride böbrek hastası, tansiyon, bağırsak sorunları yaşamayacağınızın garantisi var mı? Kimse uyuyup uyanınca hasta olmuyor sonuçta bebeklikten geliyor tüm bunlar. Derseniz sen neden 5.5 aylık başladın sütüm oğluma kilo aldırmıyordu mamayı reddetti doktorumuz da en doğrusuna karar verdi.