Merhaba anneler bebeğim 9 aylık oldu ama ek gıdayı bir türlü yemiyor herşeyi reddediyor napacağımı şaşırdım artık herşey hazırlıyorum ama yemiyor iştahı hiç yok sadece mama içiyor yoğurt hiç yemiyor sevdiremedim bir türlü bende çok üzülüyorum bu duruma başına gelen var mı ? Daha farklı yöntemler var mı? Önerilerinizi bekliyorum